Dag 77 (22.8kg) - Nya tag med motionen

Kom iväg till Itrim igår för ett puls- pass. Det kändes verkligen att man inte tränat på ett tag för det var mycket jobbigare än sist. Idag ska jag till personalgymmet och styrketräna. Det var snart två veckor sen och det är inte bra så här i uppbyggnadsfasen.

Till och med promenaderna har blivit lidande på grund av det trista vädret och att det blir mörkt så tidigt på kvällarna. Igår gick jag ut på lunchen och ska göra det oftare framöver. Då är det ju fortfarande ljust ute och dessutom är jag inte lika trött som efter jobbet.

Jag är väldigt imponerad av er andra som tränar så ofta och med sån energi. Jag är och förblir en latmask och det krävs en hel del kämpaglöd för att jag ska komma iväg alls.

Imorgon börjar sista veckan med enbart måltidsersättningar. Ska bli spännande att se hur det går med ätandet sen. Ska även hinna med ett hälsospår för att kolla konditionen innan mitt 12-veckorsmöte nästa torsdag. So stay tuned...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0