Dag 75 (22.1kg) - Duktiga studenter

Nu har jag haft sista lektionen med studenterna och de var jätteduktiga. Idag höll de presentationer och alla hade gjort ett jättebra jobb med att förbereda sig så det blev riktigt lyckat. De blev också glada för fikat jag bjöd på (vad gör man inte för att skaffa lite gratispoäng i kursutvärderingen). Och bullarna fick massor av beröm. Dessutom kommer ungarna bli glada när jag kommer hem för det blev några över. 
Nu har jag precis skrivit klart tenta- frågorna som de ska få på torsdag. Hoppas det blev lagom svårt. Är oftast lite för snäll, men de ska ju ha en chans att visa vad dom går för också. Nu blir det till att fortsätta med den egna forskningen igen. Kul men ibland är det skönt med ett avbrott i rutinerna. Kram på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Luiza

Åååh, såg att du kommit under 95!!! Stort grattis till dig!!!!!=))))

Såg att du bakat också =), visst är det jobbigt, men ack vad stolt man är över sig själv då man klarar av att låta bli ;).



Ha en mysig kväll.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0