Dag 73 (21.8kg) - Två hekto kvar...

... till 95 kg. Börjar se slutet på tunneln så att säga. Visst är det en bra bit kvar men det känns så stort när man passerar till de där magiska gränserna!

Har inte gjort mycket idag annat än min dagliga långpromenad. Sen har jag eller snarare min hjältinna slagits mot en massa monster och utsett dvärgarnas nya kung (ja, jag är en stor RPG-nörd). I övrigt känner jag mig som en orm just nu med allt skinn som lossnar på ryggen. Så tatueringen läker fint. Imorgon ska jag baka bullar till mina studenter som håller sina presentationer på måndag. Tänkte göra det lite mysigt med fika och levande ljus. Det är ju deras sista föreläsning på kursen.

Kommentarer
Postat av: Monika

Två hekto är i princip ingenting! :) Minns för ett år sedan när jag var tre hekto från ett delmål och min coach utbrister - Men 3 hekto är i princip en fis på tvären, dvs inte mycket att haka upp sig på... ;)

2010-10-24 @ 21:32:14
URL: http://365dagarsresan.blogspot.com/
Postat av: Monika

Två hekto är i princip ingenting... :) I samband med en vägning förra året när jag var något hekto från ett delmål utbrast min coach - Men ett hekto är ju ingenting! Det är bara en fis som satt sig på tvären, så det är inget att haka upp sig på. Den udda kommentaren har följt med mig sen dess när jag är "1 hekto ifrån något viktigt" :) Ha en bra start på veckan!

2010-10-24 @ 21:36:26
URL: http://365dagarsresan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0