Dag 71 (21.3kg) - Tio veckor avklarade

... och bara två veckor kvar till jag får äta. Måste säga att jag både längtar och fasar inför det. Det är ju så enkelt och tryggt att hålla sig till de här måltidsersättningarna. Inget att fundera på helt enkelt och så länge man håller sig till dem så fortsätter man att gå ner. Dessutom är jag inte hungrig. Och det är nog det jag är mest rädd för - att bli så där jättesugen och inte kunna stå emot. Jag är orolig att då jag börjar äta och själv ska ha kontroll över innehåll och portionsstorlek så kanske det där hungriga monstret vaknar igen. Samtidigt ska det ju bli underbart att känna smaken av riktig mat. Frystorkat och drickyoghurt är ju så där lagom kul efter två månader...


Den här veckan har jag gått ner lite mer igen. Jag vet att det verkar girigt men är glad för varje kilo jag slipper gå ner senare då jag äter varierat (hälften mat, hälften måltidsersättningar). Det kommer ju gå så mycket långsammare då och jag har fortfarande drygt tjugo kilo att gå ner. Man vill ju bli klar så fort som möjligt, hur kul det än är att följa vågen och kroppens förvandling. Tack till er som fortfarande följer bloggen och ni som stöttar. Ni gör den här resan lättare och framförallt roligare!

Kommentarer
Postat av: Luiza

Jag känner precis samma press inför detta, men vi ska klara detta, ellerhur?



Kram på dig!

Luiza


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0