Dag 70 (21.0kg) - Nytatuerad!

Så nu har jag suttit och plågats i nästan sex timmar, men det var det värt! Är jättenöjd med tatueringen och ser fram emot att se den då huden är läkt och inte knallröd som nu. Färgerna kommer mattas en hel del och det svarta blir ca 40% ljusare. Så här direkt efteråt ser man inte mycket av skuggningarna precis. Tanken var som sagt att få bort den fula blå bakgrunden och göra den större och mer symmetrisk. Sätter in före och efterbilder så ni får se. Kram och på återseende. <3


Kommentarer
Postat av: Ann Almgren

Ja Du Therese, den här bilden går inte av för hackor.Den kommer att bli fin då rodnaden runt försvinner.Du är värd den 21kg. lättare.

Kram/mamma

2010-10-20 @ 20:59:19
Postat av: Julia Itrim Sverige

Wow, vilken häftig tatuering! Ser fram emot bilder när den har "lugnat" sig lite :)



Och du, stort grattis till din otroliga viktnedgång hittills, bra jobbat!

2010-10-21 @ 11:33:44
URL: http://www.itrim.se
Postat av: Lisa-Marie

Oj oj oj så snygg! Jätteläcker blev den! Jag är inte ett dugg avundsjuk för att du fick sitta i 6 timmar dock :) Jag fick "bara" sitta i 2,5 timmar med min men det räckte och blev över. Min andra fick jag sitta i 40 minuter haha.. det var bra :)



Men den vart jättebra!



Kram på dig!

Lisa-Marie

2010-10-21 @ 14:19:10
URL: http://mimitosvikt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0