Dag 67 (20.2kg) - Kul med badminton

.. men lite sorgligt att ens 14-åriga dotter är den som vill ge upp först. Efter 30 minuter var hon helt färdig och var så trött i armen att hon ville sluta. Jag hade gärna fortsatt timmen ut för det var jättekul! Blev ganska svettig men samtidigt är man så inne i att jaga bollen att man glömmer bort hur jobbigt det faktiskt är. Perfekt form av motion med andra ord. Nu ska jag ut och promenera och sen ska jag mysa i soffan med mitt nya X-box spel, Dragon Age. Inte helt nytt men riktigt bra. Spelar en ung hjältinna som tillsammans med sina vänner ska rädda världen från onda krafter. Ha en fortsatt fin söndag allihop! <3


Kommentarer
Postat av: Celia

Det är bara för att du har bra kondis x(

2010-10-17 @ 20:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0