Dag 61 (19.1kg) - Nästa vecka...

... är det dags att lägga sig under nålen. Träffade Leigh Harris som gästspelar hos King Carlos Tattoo nu i höst och han ska nu ta sig an min fula ryggtatuering och förhoppningsvis göra den riktigt snygg. Det ska verkligen bli spännande att se vad han skissar fram. Skulle få förslag lite senare i veckan.

För er som är nyfikna så består tatueringen för tillfället av en liten kolibri och blomma med blå bakgrund. Det är just den blå bakgrunden jag inte gillar (och inte bad om heller). Nu ska han göra själva tatueringen större och bakgrunden ska bytas ut mot svart/grå skuggningar eventuellt i form av vatten/vågor. Vi får se hur han får till det. Han har gjort en hel del snygga arbeten tidigare (se bild) så jag tror det kommer bli bra. Ser däremot inte fram mot smärtan. Det känns ju lite om man säger så...

Efteråt stannade jag till på Itrim och körde ett pulspass. Skönt och inte fullt så jobbigt som det kändes i fredags. Vikten står stilla men jag känner mig stark och kläderna sitter väldigt löst nu för tiden. Bytte batteri i vågen så vem vet, kanske den visar bättre siffror imorgon? Hoppas det!!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Snyggt! Gillar kontrasten mellan det mörka och de klara färgerna, hoppas att det kommer bli kanon!

2010-10-11 @ 20:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0