Dag 60 (19.0kg) - Chillar

Latar mig idag. Har inte ens gått mina steg men unnar mig det efter gårdagkvällens långa nattvandring. Har suttit och spånat på olika idéer angående tatueringen medan jag slötittat på TV. Var också iväg en kort sväng för att skaffa nytt kontantkort till dotterns telefon och vi passade på att shoppa lite nya hårvårdsprodukter och prova parfymer. Som ni ser har vikten valt att stanna till de senaste dagarna, men jag vägrar att låta mig gripas av panik. Efter ett par riktigt bra veckor är det väl dags för en stabilisering. Jag fortsätter som vanligt så släpper det nog snart!


Kommentarer
Postat av: Luiza

Hej där!!!



Jag tycker inte det gör så mycket att du inte går dina steg idag.

Jag tycker inte heller att det finns anledning att gripas av panik (jag är iof den sista som ska uttala mig , hihi) för att vikten stått still...Herre jisses , du har ju gått ner ENORMA mängder!!!!

Det kommer nog ge med sig snart =)!

Jag har bestämt att jag inte får väga mig förrän nästa onsdag, då inför ett gruppmöte, men tro mig, jag skulle inget hellre än att göra det NU!



Hoppas du får en bra kväll.

Kram/

Luiza

Postat av: Rickard

Det kan vara rätt skönt med en liten paus då och då, bara man hoppar på karusellen igen :)



Är lite i stabiliseringsfas själv, verkar som man stått still hela veckan men det kan ju vara för att jag inte kunnat göra någon kardio pga knät. Tror dock att jag kan börja igen på måndag och sedan tänkte jag hika lite i helgen!



Ledsen att jag missade er idag föresten, satt och jobbade och klockan blev efter ett innan poletten trillade ner :(



2010-10-11 @ 05:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0