Dag 59 (19.3kg) - Helg igen

Är lite extra skönt med ledigt den här helgen när undervisningen ligger bakom mig.

Har inte planerat så mycket men en sak jag ska göra är att skissa fram lite idéer för min rygg- tatuering. Gjorde den på semestern förra sommaren (så där spontant som man ju inte ska) och resultatet blev inte det bästa. Nu ska jag äntligen fixa till den, vilket är min planerade belöning för att jag kommit till tvåsiffrigt. Ska träffa tatueraren på måndag och ska ta fram lite bilder och förslag till dess. Det ska bli jättespännande och roligt! Och ja, jag kommer nog vissa upp den här på bloggen sen när det är klar.

Ikväll är det dags för nattvandring igen. Hoppas vädret håller i sig för just nu är det jättefint. Mina föräldrar ringde precis och undrade om jag ville ut och plocka svamp igen, och det tackar man ju inte nej till!

Önskar alla en trevlig helg och vill också hälsa nya läsare välkomna. Speciellt till Anna, vad kul att du hittat hit! Och tack till alla som peppar med kommentarer!

Kommentarer
Postat av: Lisa-Marie

Hej hej!



:) Ja, det vore ju underbart om de tyckte jag passar in i jobbet, nu har jag bara mailat och frågat vad som "krävs" till ägaren. Vi får väl se :) Tack för alla fina ord! Jag vill verkligen inspirera och göra människor positiva :)



Jag gillar ditt inlägg igår, tänkvärt som jag också tänkt på.



Hoppas att nattvandringen går bra nu!



Kram Lisa-Marie

2010-10-09 @ 16:40:02
URL: http://mimitosvikt.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0