Dag 57 (19.0kg) - Back on track

Så igår kom jag äntligen iväg till Itrim för pulsträning. Det kändes att det var ett tag sen (senast var fredag förra veckan) och tog nog i lite mycket i början för sista varvet var hemskt. Som om all energi helt plötsligt var slut. Men det blev gjort och jag följde även upp med en promenad efteråt för att svalna och få ihop de sista stegen för dagen.

Inhandlade också en massa "mat". Har hankat mig fram på chokladshake och couscous de senaste dagarna då det andra tagit slut. Köpte även en förpackning cappuccinoshake för att prova. Tog den till frukost imorse och snacka om att jag var glad att jag inte köpte en hel låda! Den var hemsk! Sonen fick ta en smakis också och han sprang direkt till diskhon för att spotta ut. Nej, den var verkligen inte i min smak! Men det känns bra med bars och yoghurtdrycker igen för de är så goda och lätta att ta med sig.


Idag har jag tid hos frissan och det ska verkligen bli skönt. Är en av de där oturliga människorna som blev gråhårig tidigt och måste därmed bättra på färgen med ca 6 veckors mellanrum. Tror det är närmare 8 veckor sen sist så nu är det verkligen kris. Har däremot väldigt bra kvalité på håret och det växer som ogräs så det är ganska bra ändå.

Sköt om er därute och lev väl. Imorgon har jag gruppmöte och har förhoppningsvis något nytt och inspirerande att dela med mig av. <3

Kommentarer
Postat av: Ann Almgren

Heja, heja

19 kg. vad ska jag säga mer än att det är otroligt,

men Du är en riktig kämpe.Är helt säker på att Du kommer att nå Ditt mål.Är så stolt över Dig.

Vilka härliga bilder Du hittar,det blir ett stort skratt varje dag.

Kram/mamma

2010-10-07 @ 12:31:57
Postat av: Anna Kristensson

Hej Therese! Roland pratade med Rickard igår och han berättade om din blogg och viktnedgång. Kikade in och läste lite nu! Vad duktig du är! Otroligt imponerande! Och så inspirerande din blogg verkar! Hoppas vi ses snart, det var länge sen nu! Kram Anna Hälsa barnen!

2010-10-07 @ 12:39:00
Postat av: Rickard

Hej Anna :)



Lol, när jag såg bilden på katten tänkte jag på Prinsesstårta! Måste vara lite sugen :)



Som sagt det går inte att säga det nog, otroligt starkt av dig Therese!

2010-10-07 @ 19:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0