Dag 55 (18.5kg) - Relaxar

Så nu är den korta men intensiva undervisningsperioden över för den här gången. Ska visserligen ha en förmiddag till om några veckor men då är det studenternas tur att hålla i presentationerna. Sen ska man förstår hitta på frågor till tentan och rätta deras svar efteråt men den värsta biten är över. Egentligen skulle det ju inte vara så stressigt om jag förberett mig bättre, men till och med jag har mina brister!! ;-)

Något som fungerat bra är viktnedgången. Trots att jag inte hunnit eller orkat träna som vanligt. Det ska bli skönt att komma tillbaka till det från och med imorgon. Har i alla fall varit ute på min kvällspromenad, ätit couscous till middag och firar nu med Biggest Loser och ett glas Sprite zero.

Appropå lightläsk är det något jag normalt undviker även om det är "tillåtet". Tänker att det är bättre att dricka vatten som vana. Och just därför känns det ju extra festligt att använda lightläsk som belöning eller till fredagsmys, så man inte sitter där tomhänt.

Ha det bra där ute. Ska mysa lite med ungarna och sen lägga mig tidigt. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0