Dag 87 - Alla helgons dag

Har haft en fin dag om man bortser från det onda benet som fortfarande gör ont. Men jag kan gå så jag klagar inte. Storhandlade idag och köpte en massa god mat som jag faktiskt får äta av. En fantastisk känsla. Idag åt jag kött för första gången. Grillad entrecote med brysselkål och en fräsch sallad till. Oj, oj, vad gott det var. Men mäktigt. Magen är ju mycket mindre än förut (vilket är bra) så jag kände mig alldeles proppad efteråt. Men det var det värt!!

Nu ikväll har jag och mamma varit på kyrkogården och tänt ljus. Det var ljus och marschaller på varje grav. Helt magiskt! Jag vet att bilden inte gör det rättvisa och den är tagen med mobil men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0