Dag 82 (23.6kg) - Feg eller lat?

Är tillbaka på jobbet och har rättat studenternas tentor idag. Det gick väldigt bra för en del och kanske inte lika bra för andra. Tycker så synd om dem som verkligen försökt men kanske blandat ihop saker och ting. Hoppas de klarar sig utan omtenta i alla fall...

Har velat fram och tillbaka hela dagen om huruvida jag ska våga mig på ett pulspass idag eller inte. Benet är ju så gott som bra men det drar lite i vaden fortfarande. Jag är rädd för att dra på mig något mer långvarit om jag inte låter det läkas ordentligt först. Men samtidigt vill jag ju inte att det ska bli en ursäkt för att vara lat! :-P Men det blir nog så att jag kör en ordentlig promenad idag och går till Itrim imorgon. Jag har ju hela livet på mig att förbättra mina motionsvanor och jag bör nog hinna klämma in två pass denna vecka ändå. Hälsospåret får vänta till jag törs ta i ordentligt för jag vill ju att det ska gå bättre än sist.

Vill också säga hej och välkommen till Jessica. Tittade in på hennes blogg och såg jätteinspirerande före och efter bilder. Ser verkligen fram emot att läsa allt då jag har tid. Kram och ha det bra där ute! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0