Dag 104 - Den är här!

Mitt nya sällskap vid TVn på kvällarna är en skinande ny crosstrainer. Det tar väl ett tag innan jag ser ut som på bilden men jag trampade på i en halvtimme igår medan jag tittade på finalen av Biggest Loser Sverige. Vilka fantastiska resultat de visade upp! Det var nästan så jag grät en skvätt då jag såg hur mycket gladare och friskare de såg ut nu. Tänk hur dåligt man mår med en stor övervikt och ändå gör man inget åt det. År efter år har jag känt mig tjock och ful, inte kunnat hitta kläder som passade och var så trött att jag ibland tagit en tupplur på eftermiddagen. Inte konstigt då man bar på 40 kg extra hela tiden...
Men nu är det nya tider och jag orkar till och med springa!! Tack Itrim och tack alla som sporrar mig att fortsätta! <3

Kommentarer
Postat av: malin

hej!

du e så sjukt duktig,blir glad att ha en sådan inspiration som dig i min grupp.massa kramar

2010-11-23 @ 21:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0