Dag 129 - Julförberedelser

Maken har kommit hem för att fira jul och paniken börjar sätta in. Har fortfarande bara köpt några få klappar, inte bakat eller handlat julmat ännu och vill helst bara mysa istället för att ge mig ut i snöyran. Idag har vi i alla fall klätt granen och jag ska snart gå ut en sväng med nya Robert Jordan-boken i öronen. En sak som funkat riktigt bra den senaste veckan är motionen. Har tränat på Itrim två gånger och fått ihop stegen nästan varje dag. Hurra för mig! Vikten gick också neråt. Fyra hekto är ju inte så mycket men med tanke på att en hel del lussebullar smitit ner på sista tiden är jag nöjd med det. Vi får se hur mycket jag hinner skriva nu den närmaste tiden men om vi inte hörs önskar jag alla en jättefin jul. Kram och lycka till med alla frestelser. Glöm inte bort att den finaste presenten har vi redan gett oss själva - en bättre hälsa!! <3

Kommentarer
Postat av: Bloggaren

God jul på dig och kämpa på med vikten!

2010-12-18 @ 18:15:58
Postat av: sandra

Mysigt med mys! :)

Vad sa maken när han fick se dig?

2010-12-18 @ 23:07:06
URL: http://itrimsandra.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0