Dag 116 - Tillbaka till 80-talet!


Som jag skrev i torsdags var det inte långt kvar till 90 och igår hände det äntligen: vikten började på 8!! 89.7 kg för att vara exakt och idag låg den på 89.6. Kom även ut på långpromenad igår eftersom det var nattvandring och förutom besvikelsen över den dåliga uppslutningen (bara jag och min mamma dök upp) så var det riktigt mysigt. Inte många själar som var ute men det var väldigt vackert med den vita snön som lystes upp av adventsljusstakar och julbelysningar i trädgårdarna. Temperaturen var inte så farlig den heller och vi hade klätt oss varmt. Idag tror jag det är dags för julklappsinköp. Har inte börjat ännu och vill gärna bryta min vana att spara det in i det sista. Kram på er och ha en fortsatt fin helg!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Grattiskramar i drivor! Vad du gör det bra! :0)

Själv ligger jag runt -20 och hoppas återse 80-talet innan årsskiftet... Men december är en månad av prövningar, det är då ett som är säkert!

Lycka till framöver!

2010-12-06 @ 08:39:30
URL: http://happylainen.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa-Marie

WOW! Du är verkligen duktig! Du fortsätter på och det tickar neråt hela tiden. Fantastiskt! Du är verkligen en förebild!



Stor kram!

Lisa-Marie

2010-12-06 @ 16:12:11
URL: http://mimitosvikt.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0