Dag 8 (5.0kg) - Hipp hipp hurra!!

Idag kom första veckans resultat. Och vilket resultat sen! Fem kilo mindre än förra torsdagen. Och som jag aldrig vill se igen. Kunde knappt tro det då jag ställde mig på vågen. Inte nog med att det är ett otroligt resultat utan för att det var 0.7 kg mindre än igår...

Imorgon ska jag till Itrim igen för mitt pulspass. Ska höra om jag kan få en officiell vägning på deras våg då. Och nästa vecka börjar grupp-träffarna. Det ser jag fram emot. Ska bli roligt att träffa andra som går igenom samma sak. Kanske man kan hitta en tränings- eller promenadkompis i närheten.

Nu nya tag för vecka nummer två!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej,

Hittade just din blogg! Kul o inspirerande läsning. Är själv Itrimmare, och är nu inne på min femtonde vecka. Har gått ner 17 av de 25 tänkta kilona, och tycker att Itrim är bland det bästa som hänt mig. Det funkar verkligen! Fortsätt kämpa, så kommer kilona fortsätta rasa av dig! Lycka till!

//Åsa

2010-08-19 @ 11:07:59
Postat av: PhD

Tack och grattis själv! Itrim har verkligen ett bra program. Framförallt känner jag mig trygg i att jag kommer lära mig att behålla den nya vikten. Det är den stora skillnaden mellan Itrim och andra. Kram och kul för att du tyckte om min blogg. :-)

2010-08-19 @ 11:51:32
URL: http://komitrim.blogg.se/
Postat av: Lisa-Marie

Grattis för framgångarna!



Bara att fortsätta kämpa på!



Lycka till!



Mvh Lisa-Marie

2010-08-19 @ 19:31:22
URL: http://mimitosvikt.bloggplatsen.se
Postat av: Rickard

Grattis :) Alltid skoj när vågen rör sig åt rätt håll med stora kliv!



Har själv för första gången på länge faktiskt orkat motionera på morgonen innan jobbet, för en sömntuta som mig är det smått otroligt ;)

2010-08-19 @ 20:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0