Dag 6 (3.8kg) - Rea, regn och rara människor

Idag måste jag faktiskt tala om hur duktig jag varit! Började med ett besök på Itrim direkt efter frukost där träningen kändes lättare än förra gången. Inte på grund av att jag inte tog i för min puls låg på 140 som den ska. Köpte mer "mat" då gröten började ta slut och det visade sig att de hade 20% rea! Tackar, tackar!

På jobbet fick jag komplimanger av en kollega som tyckte mitt rum var så mysigt. Man blir så glad då andra tar sig tid att säga såna saker. Jag ska försöka att bli bättre på det själv. Det behövs så lite för att göra någon glad!

En annan jätterolig sak idag var ju kommentarerna som börjar trilla in. Tack Pia och Rickard, det känns så bra med ert stöd och det är roligt att ni läser min blogg.

Regnet kom idag också. Kanske inte så roligt men skönt. Både för mig och mina blommor. Hann ta en promenad mellan skurarna så stegräknaren är också nöjd. Och provade en ny smak. Chokladshake. Var ungefär som skogsbärsshaken. Det vill säga ganska tråkig men praktisk då den bara skakas med lite kallt vatten.

Har inte så mycket mer att rapportera. Imorgon är sista dagen på min första vecka. Kan inte fatta hur fort tiden går! CU


Kommentarer
Postat av: Pia

Bra jobbat! Vi är så impade :)



PS! Glöm inte kolla FB - jag har gått med.

2010-08-18 @ 13:23:34
Postat av: Fredrik

Nu är förhoppningsvis det värsta över för dig, bara hårt arbete som återstår...:-)

Du har inspirerat mig så några joggingturer får det bli per vecka (bara en än så länge...:-) så möts vi någonstans runt 85 så småningom...det finns risk (chans?) att du kommer dit innan mig men jag skall försöka ge dig en match..:-))



Fortsätt kämpa!

2010-08-18 @ 20:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0