Dag 5 (3.4kg) - Trött och hungrig

Det kändes väldigt långt mellan målen idag. Och trött var jag också. Kan vara vädret som känns väldigt tryckande. Det är nästan så att man längtar efter regn. Om ni undrar om garagedörren så blev den målad. Måste stryka den en gång till men fin är den. Och röd! Min favoritfärg.

Gav mig i alla fall ut på promenad på kvällen för att få ihop mina steg. Sedan bakade jag rulltårta till barnen eftersom vi skulle ha filmkväll så här sista dagen på sommarlovet. Självplågare någon? Hehe.. Det var faktiskt inte SÅ farligt. Vi såg "Marley och jag", en av deras favoritfilmer. Rekommenderas varmt men ta fram stora näsduken för det är flodvarning på slutet. Ses imorgon. Då är det dags för pulsträning igen! <3

Kommentarer
Postat av: Rickard

Det tar nog ett tag innan kroppen ställer om sig, innan dess tycker nog kroppen en hel massa är jobbigt.



Starkt att du höll dig ifrån rulltårtan iaf, sådan självkontroll saknar jag totalt :)



2010-08-17 @ 00:30:11
Postat av: PhD

Hej där! Jo, det händer ju en hel del i kroppen så konstigt vore det ju om det inte kändes någonting. Konstigt nog är jag inte alls så hungrig på kvällen som på dagen. Förut var det tvärt om då jag kunde hoppa över både frukost och lunch men vräkte i mig sen framför TVn. Tror att promenaden på kvällen kanske dämpar hungern. Ska kolla om min teori stämmer nu på förmddagen då jag gjorde mitt pulspass innan jag åkte till jobbet. Puss och kram!

2010-08-17 @ 10:13:31
URL: http://komitrim.blogg.se/
Postat av: Pia

Du är jätteduktig som faktiskt gör allt det där. Pulsträning, promenader och tårtbak.

2010-08-17 @ 17:39:22
Postat av: PhD

Tack! :-)

Det här är ju bara början men det går verkligen lättare än jag kunnat drömma om. Kramar till er, speciellt lilla gumman! <3

2010-08-17 @ 19:50:37
URL: http://komitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0