Dag 4 (3.1kg) - Fick så jag teg...

Bara morgon ännu men måste rapportera att även jag är dödlig visar det sig. Vaknade vid fyra i morse och magen kändes som ett stort svart hål. Kunde inte somna om så jag drack vatten och sen läste jag några bloggar för att påminna mig om varför jag gör det här. Ställde jag mig på vågen och kan bara säga att det genast kändes mycket bättre. Minus 3.1 kg på tre dagar! Ok, det är väl mest vatten men ändå... Och jeansen som jag knappt kunde knäppa för en vecka sen sitter mer normalt - tackar för det :-) Nu ska jag fira med att äta gröt och sen åka iväg för att köpa färg. Har bestämt mig för att måla garagedörren. Jag vägrar att se den där flagnande färgen en säsong till. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej, hej - vi har läst din blogg och den är jättekul. Du har fått in magdans och jättesensuell så nu måste du bara pricka in "sex kilos nedgång" också så får du megamånga träffar :))



Många kramisar: bästisen med make

2010-08-15 @ 12:57:21
Postat av: Pia

Vilken oroligt söt bild :) Det ser ut som Daisy, men det ser inte ut som hemma hos dig. Har du hittat den på nätet? Passar perfekt med inlägget.



Kram Pia

2010-08-15 @ 20:38:15
Postat av: PhD

Visst liknar den Daisy (en av mina två missar). Är dock en okänd förmåga som såg lika hungrig ut som jag kände mig. :-D

2010-08-16 @ 12:59:24
URL: http://komitrim.blogg.se/
Postat av: Kristina

Vilken gullig bild! Sådär kan jag känna mej ibland när arbetskamraterna fikar på fredagarna och jag sitter med min kycklingsoppa. Kram

2010-09-17 @ 17:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0