Dag 18 (8.6kg) - Skönt med helg och vila

Har inte gjort så mycket mer än njutit av promenader och slappat. För er som undrar plockade vi kantarell, Karl johan och blåbär igår. Toppen tyckte sonen. ;-) Vågen har också tagit det lugnt i helgen men den tickar sakta neråt i alla fall. Något intressant som hänt den här tredje veckan är att jag gått fler steg än mitt mål (8000-10000 istället för 7000) och jag tror att jag ska försöka fortsätta med det. En annan sak är att kaffe smakar så konstigt nu för tiden. Kanske har det något med förändringen av luktsinnet? Föredrar faktiskt te istället...

Funderar på att sticka till Itrim lite senare för ett puls- pass. Lustigt nog längtar jag faktiskt efter att röra på mig nu. Ovanlig känsla för en soffpotatis som jag. Önskar alla ett trevligt slut på helgen och kommer igen med nya friska tag imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0