Dag 17 (8.5kg) - Rekordsteg och frossa

Gårdagen blev minst sagt underlig. För det första hade universum något emot att jag skulle träna. Hade tänkt pulsträna redan på morgonen efter mötet så jag tog fram väskan med träningskläderna innan jag åkte. Men när jag kom fram till Itrim var den inte med. Naturligtvis låg den kvar i hallen. Jag får väl träna senare då, tänkte jag och lyfte in väskan i bilen.

Skulle till tandläkaren mitt på dagen så jag hade redan besämt att jag skulle jobba hemma. Eftersom det var ett par timmar kvar hörde jag efter om mamma ville gå på promenad igen och vi gick ytterligare en rejäl runda. Och sen fanns det ingen parkeringsplats i närheten av tandis så jag fick parkera långt ifrån och småspringa för att hinna. Men det blev en hel del fler steg, och gårdagen slutade en bra bit över 10000 vilket är rekord för mig!

Stannade vid Itrim efter tandläkaren för att träna, nu när väskan äntligen var med. Gick in i omklädningsrummet för att byta om men då jag skulle ta fram tränings-kläderna var dom inte där?! Bara skor och handduk... Hade helt glömt att jag slängt kläderna i tvätten efter förra träningen. Så det var bara att gå hem igen *arg*

Men skam den som ger sig. Väl hemma letade jag fram kläderna och åkte tillbaka och gjorde mitt pass! Efter det kände jag mig helt slut så jag la mig på sängen en stund. Då började jag frysa och hur jag än klädde på mig så blev jag inte varm. Till sist slumrade jag i alla fall till och när jag vaknade kände jag mig helt febrig istället. Som tur var mår jag helt okej idag så tror inte det är någon sjukdom på gång. Kanske kroppen blev överansträngd eller nåt? Det står ju att en av biverkningarna när man äter VLCD är just frossa. Har inte upplevt det hittills men igår blev det ju kanske lite för mycket.

Idag ska vi ut och leta svamp. Jag älskar skog och natur! Hoppas ni också får en underbar helg. Kram!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Hoj! Hoppas dan blev bättre än igår och att ni hittade någon svamp.



Sitter själv med någon sjukdom verkar det som och dessutom gick vågen åt fel håll men det kanske är relaterat.



2010-08-28 @ 21:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0