Dag 16 (8.3kg) - Gruppmötet

Har nu äntligen fått möta "min" Itrimgrupp som jag kommer träffa 20 gånger under det närmaste året. Det bestod (tyvärr) bara av kvinnor, men av blandade åldrar och erfarenheter. En del har ganska lite vikt att gå ner och en del har mer. Det här första mötet bestod mest i att vi presenterade oss för varandra och berättade vilka förväntningar vi har på programmet och gruppen. En del av oss har redan börjat medan andra börjar nu. Det ska verkligen bli spännande att ta del av deras framgångar och erfarenheter!

Jag gjorde reklam för den här bloggen också :-P, så kanske blir det några som hänger med här - eller kanske ännu bättre börjar blogga dom med?!

De övningar vi ska göra till nästa gång är att självskatta vår hälsa såsom den såg ut innan vi påbörjade programmet, med avseende på mat och motionsvanor, sömn, stress, mm. Vi ska också skriva ett brev till oss själva där vi uttrycker våra förhoppningar inför det kommande året.

Vi fick även med oss några kloka ord på vägen:

Utan handling, ingen förvandling!

Kommentarer
Postat av: Ann Almgren

Bra jobbat kära dotter.Vi är mycket stolta över Dig och att Du tagit detta beslut.Pappa och jag ska peppa och stötta Dig så gott vi kan.Följer gärna med på promenader.

Kram från oss.

2010-08-27 @ 17:36:48
Postat av: PhD

Tack! Ni är världens bästa mamma och pappa. <3 Ser fram emot att få äta er goda mat igen. Om si sådär tre månader... :-) Kramar till er båda!

2010-08-27 @ 18:02:23
URL: http://komitrim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0