Dag 13 (6.8kg) - Fuskar i sömnen

Sover fantastiskt bra i den "nya" sängen. Problemet är att jag drömmer en hel massa också. De senaste två nätterna har jag drömt om mat. Igår natt till exempel, så drömde jag att hela familjen var på cykelutflykt i San Francisco (jag vet - inte många som cyklar där precis). Min mamma var med och hon föreslog att vi skulle äta något innan vi lämnade in cyklarna och åkte hem. Vi köpte smörgåsar (typ Subway) och när jag ätit halva kom jag på att jag ju inte får äta sånt! Och tänkte att nu har jag förstört alltihop!

Nu i natt drömde jag att jag var tillbaka i mina hemtrakter för någon slags återförening. Vi var samlade i en stor matsal där de serverade frukostbuffé och jag fyllde en hel tallrik med godsaker, såsom yoghurt, fruktsallad och en stor färskbakad croissant. Men då jag skulle sätta mig för att äta kom jag på att jag inte fick - och ställde ifrån mig tallriken. :-( Tänker inte speciellt mycket på mat på dagarna men det verkar som jag saknar det ändå. Jag vet att andra haft liknande drömmar, men visst är det kul hur fokuserad man är om man till och med kommer ihåg att hålla sig till programmet när man sover?

Har tränat idag igen. Det var jätteskönt. Enda nackdelen med att träna på morgonen är egentligen att det tar sån tid för mig att sluta svettas och få tillbaka en normal ansiktsfärg. Jag får liksom smita in lite diskret på jobbet tomatröd i ansiktet och låtsas som ingenting. :-D Det bästa är att man känner sig piggare hela dagen. Synd att mitt Itrim bara har morgonöppet två dagar i veckan, annars skulle jag nog gå ytterligare en morgon. Men tror att jag ska börja gå en gång till i veckan i alla fall, troligen på helgen. Det borde sätta mer fart på viktnedgången också och det vore ju inte helt fel.
Kram till alla och ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0