Dag 12 (6.6kg) - Segt nu

Det börjar kännas lite segt nu när vågen verkat fastna på samma ställe. Men när jag frågade mig själv om jag ville ge upp och sluta blev svaret helt klart nej. Självklart inte. Det är ju inte så att jag lider. Är inte hungrig och känner mig pigg och energisk.

Men dom skojade inte när dom sa att man får dålig andedräkt. Den är hemsk. När man till och med känner det själv kan jag bara föreställa mig hur det är för andra. Tuggar tugg-gummi då jag är på jobbet eftersom jag inte vill plåga mina stackars arbetskamrater. Men ser det ändå som ett gott tecken. Måste ju betyda att jag fortfarande befinner mig i ketosfasen, det vill säga under optimal fettförbränning. Det kommer visa sig på vågen förr eller senare.

Så jag kämpar på. Nu är det arbetsvecka igen så måltidsordningen borde inte vara något problem. Och imorgon är det dags för pulsträning. Jippie!

Kommentarer
Postat av: Rickard

Rolig bild!



Har själv fastnat lite och gör som du med en liten omstart nu när arbetsveckan börjar igen.



Hade dessutom fastnat lite i styrketräningen men insåg att jag har kört på samma viktnivå för länge och har ökat nu och det känns :)

2010-08-23 @ 19:00:28
Postat av: Amelie

Det är nog lätt att stirra sig blind på siffrorna på vågen. Men på 12 dagar, mindre än två veckor har du gått ner nästan 7 kilo. Det är ju helt otroligt. Kämpa på och grattis till de första 12 dagarna =)

2010-08-23 @ 19:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0