Dag 10 (6.3kg) - Cigarettrök och kattpiss

Har varit väldigt upptagen idag. Sov väldigt länge, nästan till elva. Det händer inte ofta nuförtiden. Så jag blev sen med frukosten. Skjutsade sonen till skateparken och därefter besökte jag svenskarnas favoritutflyktsmål, nämligen IKEA. Jag brukar undvika att åka dit på helgerna eftersom det är så mycket folk och idag var verkligen inget undantag. Puh, jag var verkligen glad då jag kommit därifrån. För lång tid tog det också, så jag blev sen med lunchen med. Köpte en del saker till sovrummet som jag bestämt mig för att piffa till. Får se om jag kan visa lite bilder på sluresultatet imorgon. Blev upptagen med att skruva ihop möbler efter jag hämtat sonen igen så glömde nästan middagen. Den intogs klockan halv åtta och jag har fortfarande ett mål kvar idag. Jag hoppas nu bara att de här tokiga tiderna inte rubbar mitt fina flyt.

Eftersom jag är trött tänkte jag bara skriva lite kort om något jag drabbats av sen jag började programmet. Det verkar som om mitt luktsinne fått hjärnsläpp. Inte nog med att det är mycket känsligare, utan saker och ting luktar "fel". Min dotters bodylotion luktar cigarettrök (och nej hon har inte börjat röka). Och sen idag i bilen började det helt plötsligt lukta kattpiss. Det visade sig vara sonens halstablett med svartvinbärssmak! Heltokigt med andra ord.

Till sist vill jag välkomna alla nya läsare och tacka för allt stöd. Eftersom dagens blogg var lite tråkig så får ni hålla till godo med en kul bild. Tjejerna på 60-talet hade verkligen andra prioriteringar än vi har idag. Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0